Avís legal

Als efectes de l’article 10 de la Llei 34/2002, d’11 de juliol, de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i del Comerç Electrònic, s’informa a l’usuari que el titular del lloc web és la Fundació Privada Güell (en endavant, Fundació Güell), amb domicili social al Passeig d’Isabel II, número 1, Casa Llotja, pis 2n, Barcelona 08003; proveïda de CIF número G-08413015, correu electrònic info@fundacioguell.com i telèfon 933 192 432. Es troba inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 75.

Drets de propietat intel·lectual i industrial

Tots els elements del web www.fundacioguell.com (inclosos, sense caràcter limitatiu, codis font, bases de dades, disseny, imatges, fotografies, dibuixos, gràfics, aplicatius, motors de cerca, pàgines, logotips, marques i noms comercials) són propietat, han estat cedits o són objecte de llicència a favor de la Fundació Güell (a menys que s’indiqui expressament una situació diferent).

A aquest efecte, els drets d’autoria i explotació en tota la seva extensió i modalitats es troben protegits per les normes nacionals i internacionals de propietat intel·lectual i industrial, la infracció de les quals constitueix una activitat il·lícita i delictiva.

En particular, però sense limitar l’obligació de l’usuari expressada a l’apartat anterior, queden prohibides la reproducció, excepte per autorització expressa, la transformació, distribució, comunicació pública i en general qualsevol altra forma d’explotació, per qualsevol procediment, de tot o part dels continguts del web www.fundacioguell.com, com també del seu disseny i la selecció i forma de presentació dels materials inclosos.

Condicions d’ús

Mitjançant l’accés i ús al web www.fundacioguell.com l’usuari manifesta el seu acord de forma expressa, plena i sense reserves a les condicions i instruccions publicades en el moment de l’accés.

L’accés és totalment gratuït i no requereix de cap inscripció o registre previ.

L’usuari es compromet a fer un ús adequat i lícit dels continguts i serveis que ofereix el web www.fundacioguell.com, abstenint-se de realitzar activitats il·legals, il·lícites o contràries a la bona fe i a l’ordre públic. En especial, l’usuari haurà d’evitar tota conducta que pugui atemptar contra el principi de no discriminació per raons de sexe, raça, religió, ideologia o qualsevol altra circumstància personal o social.

Finalment, l’usuari haurà d’abstenir-se, a títol enunciatiu i no limitatiu, de tota activitat dirigida a suplantar a qualsevol persona física o jurídica, o dirigida a interferir, violar, alterar o desconnectar el sistema, servidors, xarxes o continguts. Així com, en tot cas, abstenir-se de suprimir, alterar, eludir o manipular qualsevol dels dispositius de protecció o sistemes de seguretat que puguin estar instal·lats al web.

Continguts

Les dades i continguts que apareixen publicats al web www.fundacioguell.com hi són, exclusivament, amb caràcter informatiu i/o divulgatiu. L’usuari assumeix, coneix i accepta que poden ser inexactes, contenir errors o no estar degudament actualitzades.

La Fundació Güell no es responsabilitza de la utilització que l’usuari faci dels continguts publicats al web www.fundacioguell.com.

La Fundació Güell no pot garantir la utilitat, l’actualitat o la manca d’errors dels continguts del web www.fundacioguell.com, que en tot cas hi són amb caràcter informatiu de les activitats que duu a terme i com a portal d’exposició de les obres dels artistes que voluntàriament han accedit a que hi siguin publicades. Aquesta informació no es podrà considerar com a infal·lible, fet pel qual s’haurà de contrastar amb d’altres fonts, prèviament a l’adopció de qualsevol opinió o decisió per part de l’usuari.

Finalment, la Fundació Güell no es pot responsabilitzar dels continguts (serveis, tràmits o qualsevol altra informació) que les entitats externes, enllaçades des del web www.fundacioguell.com, puguin oferir als usuaris.

Llei aplicable i jurisdicció

Les presents Condicions d’Ús es regiran i interpretaran d’acord amb la legislació espanyola en allò que no estigui expressament establert. La Fundació Güell i els usuaris d’aquest lloc web, amb renúncia de forma expressa a qualsevol altre fòrum que pogués correspondre’ls, se sotmeten a la jurisdicció i competència dels Jutjats i Tribunals de la ciutat de Barcelona (Espanya), per a la resolució de qualsevol qüestió que es pogués suscitar sobre la interpretació, aplicació i compliment d’aquestes condicions, així com de les reclamacions que puguin derivar de qualsevol ús d’aquest lloc web.